Výjezdní porada centrály zemského ředitelství

V srpnu jsme vyrazili do Beskyd do krásného resortu Ondrášův dvůr na dvoudenní Výjezdní poradu centrály našeho zemského ředitelství. Cílem této porady bylo prohloubení vztahů mezi členy týmu, vypracování strategie pro další období ,,Jak zlepšit zázemí pro finanční poradce“ z našeho ředitelství a také troška odpočinku pro všechny zúčastněné.

 

Kdo se akce účastnil?

Všichni z centrály. Centrálu v současné době tvoří celkem šest členů.

  • Václav Štípek – Václav má na starosti vedení centrály, vzdělávání asistentů a komunikaci s kolegy v celém ředitelství.
  • Miroslav Šustal – doménou Miroslava je péče o webové stránky ředitelství, naše sociální sítě a také vzdělávání poradců v informačních systémech.
  • Alena Šustalová – Alena zajišťuje pořádání společenských akcí, smlouvy pro nové kolegy a provozní záležitosti našeho ředitelství.
  • Iva Weigelová – Iva je specialistka na pojištění, na niž se pro radu mohou obrátit poradci i asistenti.
  • Petra Černotová – Petra je koncipientka, která zajišťuje schůzky s klienty zemského ředitele a připravuje pro tyto klienty finanční plány.
  • Sabina Šimerová – Sabina je nováčkem a zařizuje administrativní záležitosti, bez kterých bychom se neobešli.
  • A v neposlední řadě náš zemský ředitel Josef Škoda, tentokrát zejména v pozici jako naslouchající partner pro nápady a návrhy.

 

Práce a relax ve spojení od rána až do večera

Jak taková Výjezdní porada vypadá?

Den jsme začali společnou fyzickou aktivitou. Společnou procházkou na nedaleký vrchol Lučkov, jehož vrchol je ve výšce 793 m. n. m. Cestou jsme zdravě posvačili borůvky a prošli se nezmapovanou částí lesa. Po cestě padala sousta nápadů na vylepšení fungování centrály a celého zajištění zázemí pro naše poradce.

Po návratu do resortu nás čekal společný oběd. A i přes relaxaci v místním wellness, jsme neustále přemýšleli, jak ještě více zapracovat na fungování ředitelství pro poradce i zkvalitnění prostředí pro přicházející klienty.

Den jsme uzavřeli společnou večeří a skvěle jsme se bavili na závěr večera v hudebním klubu.

 

Dobré zázemí je důležité

,,V dnešní uspěchané době je dobré a kvalitní zázemí velmi důležité. Vím, že spoustě kolegů z branže schází. A proto jsem moc rád, že se nám podařilo pro naše poradce vybudovat tak kvalitní zázemí.

Věřím, že podpora naší centrály může hrát důležitou roli při náborů kolegů od konkurence a také úplných nováčků v oboru“ shrnul setkání Josef Škoda.

 

 

0 komentářů

Napište komentář

Chcete se zapojit do diskuse?
Napište nám.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.