Do naší zavedené kanceláři na ulici Mongolská 1529/6, 708 00 Ostrava přijmeme posilu na pozici „Asistent / Asistentka„. Náplní práce je hlavně příprava podkladů pro finanční poradce. Především tedy tisk smluv a formulářů, komunikace s poradci a klienty, kontakt s bankami, pojišťovnami a úřady, vyřizování korespondence, starání se o chod kanceláře.
Jedná se o velmi důležitou práci na plný úvazek. Proto potřebujeme někoho zodpovědného, kdo se nebojí učit novým věcem.
Díky našemu internímu vzdělávacímu systému jsme připraveni Vás do práce zaškolit. Každý měsíc navíc pořádáme setkání asistentů a asistentek z celé Moravy, kde si mezi sebou předáváme zkušenosti a novinky.
Zkušenosti
- Práce na PC – word, excel, firemní CRM systém
- Telekomunikační dovednosti
- Emailová komunikace
- Příjemné vystupování
- Pozitivní přístup
- Schopnosti time-managementu
- Znalost finančnictví či pojiš’tovnictví výhodou
- Skutečná ochota se učit nové procesy
- Zájem o osobnostní rozvoj v rámci zaměstnání
- Vlastní vozidlo a řidičský průkaz B výhodou
- Osobní kontakt s klienty (nikoliv prodej produktů)
Nabízím
- Zajímavou práci
- Výborný kolektiv
- Prémie při splnění stanovených cílů
- Interní vzdělávací systém
Další benefity
- Zvýhodněný firemní mobilní tarif
- Zvýhodněné produkty od producentů
- Volnější pracovní doba po zapracování / kombinace s Home office
Michal Serbus
Oblastní ředitel