Pro náš rozšiřující tým finančních poradců přijmu posilu na pozici Asistent/ka. Hlavní náplní práce je administrativa tedy tisk smluv a formulářů, emailová a telefonní komunikace a také osobní setkávání s klienty.
Znalost financí či pojišťovnictví není podmínkou. Díky internímu vzdělávacímu systému se vše naučíte.
Hledám někoho s pozitivním a odpovědným přístupem, schopnostmi time-managementu, zájmem o osobnostní rozvoj a příjemným vystupováním.
Co u vás hledáme?
- Práce na PC – word, excel, firemní CRM systém
- Telekomunikační dovednosti
- Emailová komunikace
- Příjemné vystupování
- Pozitivní a odpovědný přístup
- Schopnosti time-managementu
- Skutečná ochota se učit nové procesy
- Zájem o osobnostní rozvoj v rámci zaměstnání
- Vlastní vozidlo a řidičský průkaz B výhodou
- Osobní kontakt s klienty (nikoliv prodej produktů)
Vaše budoucí práce
- Zajímavá a různorodá
- Výborný kolektiv
- Odpovídající platové ohodnocení
- Prémie při splnění stanovených cílů
- Interní vzdělávací systém
- Zvýhodněný firemní mobilní tarif
- Zvýhodněné produkty od producentů
Lukáš Indrák
oblastní ředitel