Pro můj rostoucí klientský kmen přijmu posilu na pozici Asistent/ka.
Hledám někoho s pozitivním a odpovědným přístupem, příjemným vystupováním, schopností time-managementu, zájmem o osobnostní rozvoj.
Hlavní náplní práce je emailová a telefonická komunikace s partnery, komunikace se stávajícími i novými klienty, administrativa – zpracování podkladů a tisk smluv a formulářů, zajištění provozu kanceláře.
Znalost v oboru financí či pojišťovnictví není podmínkou. Díky našemu vzdělávacímu systému se vše potřebné naučíte.
Co u vás hledáme?
- Znalost práce na PC – word, excel ( firemní CRM systém naučíme)
- Středoškolské vzdělání
- Skutečná ochota se učit nové věci
- Komunikační dovednosti
- Emailová a telefonická komunikace
- Příjemné vystupování
- Pozitivní a odpovědný přístup
- Schopnosti time-managementu
- Zájem o osobnostní rozvoj
- Řidičský průkaz B výhodou
Co u nás najdete?
- Zajímavou a různorodou práci
- Výborný kolektiv
- Odpovídající platové ohodnocení
- Interní vzdělávací systém
- Zvýhodněný firemní mobilní tarif
- Prémie při splnění stanovených cílů
- Zvýhodněné podmínky u producentů
Věra Dědková
TOP konzultant